Servis

 

Servis laboratorních přístrojů a aplikační podpora

  • Instalace laboratorních přístrojů a zaškolení
  • Poradenství a konzultace
  • Pravidelný servis, opravy a aktualizace
  • PBTK (pravidelné bezpečnostně technické kontroly), instalační validace, IQ, EQ, prohlášení o shodě

Užitečné informace

  • Servisní technik je k dispozici standardně do 24 hodin, maximálně do 48 hodin.
  • Servisní opravy řeší technik předně přímo na místě.
  • Na plánovaných kontrolách se prosím dohodněte předem se servisním dispečinkem.

Kontakt na servisní dispečink

Naším servisním partnerem je společnost MEDESA s. r. o. Pro hlášení servisních zásahů kontaktujte servisní dispečink v pracovní dny od 7:30 do 16:00 hodin na +420 602 238 479 nebo servis@medesa.cz.

Upozornění

Servis provedený mimo pracovní dobu, o víkendech a svátcích je vždy účtován zvýšenou hodinovou sazbou.

Ceny

Záruční servis je prováděn ZDARMA včetně práce, dopravy a náhradních dílů.

Pozáruční servis je standardně účtován dle platného ceníku společnosti MEDESA, pokud není smluvně dohodnuto jinak. První hodina servisního zásahu je účtována celá, dále pak každá započatá půlhodina.

Dopravné (nejrychlejší trasa) je účtováno z nejbližší pobočky či centrály. Vzdálenost může být také spočítána dle skutečného místa výjezdu konkrétního servisního technika (tzn. výjezd z některého z pracovišť nebo z aktuálního místa výjezdu), je-li to pro vás jako klienta výhodnější.

 
Specifikace Jednotka Cena za jednotku
bez DPH
Základní hodinová sazba 1 hodina 1 490,00 Kč
Základní kilometrová sazba
včetně času technika na cestě 
1 km  14,60 Kč
PBTK - konkrétní přístroj/pomůcka
interval: 1-2x/rok 
1 úplná kontrola
včetně vystavení protokolu 
cena dle přístroje 

Uvedené ceny jsou pouze orientační. Bližší informace ohledně ceny konkrétního servisního zásahu vám sdělí na servisním dispečinku.