Časté dotazy (FAQ)

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy

Ještě jste u nás nenakupovali?
Můžeme u vás zboží zaplatit kartou či hotově?
Jak probíhá zadání online platby?
Objednal jsem zboží na e-shopu s platbou předem, proč v e-mailu, který jste mi zaslali není uvedeno číslo účtu, kam mám zaplatit?
Můžu přijít a zaplatit u vás?
Rádi byste zvolili platbu na fakturu?
Kde si můžu zboží vyzvednout?
Má P-LAB prodejnu?
Můžu se na zboží podívat – kdy, kde?
Můžete mi to poslat na poštu?
Jak funguje doprava do zahraničí, především na Slovensko?
Za jak dlouho bude zboží skladem?
Kdy mi přijde zboží?
Můžete zboží poslat na části?
Jak mohu sledovat zásilku u přepravní služby Toptrans?
Můžete mi říct dopředu v kolik mi přivezou zboží?
Do jaké doby můžu ještě přidat další zboží do objednávky, kterou jsme už odeslali?
Kdy a jak mi přijde faktura? Proč nepřišla faktura společně se zbožím?
Kdy mi přijde zbytek zboží / Proč přišla jen část zboží?
Proč je zboží za jinou cenu než při naší předchozí objednávce?
Můžu u vás nakoupit bez IČO?
Proč potřebuji IČO na nákup chemikálií?
Můžeme si nechat poslat chemikálie do zahraniční?
Jste výhradním distributorem pro některé vámi prodávané značky?
Můžete mi prodat jen jeden kus/ několik kusů, ne celé balení?
Proč nemůžu objednat AKVASOLV Aqua Care?
Proč jsou chemikálie značky Carl ROTH dražší než chemikálie Penta?
Můžu zboží vrátit?
Rozbil se mi přístroj, opravíte ho?
Prosím zašlete nám návod, bezpečnostní list, specifikace produktu, certifikáty.
Stojím na Olšanské a nemůžu vás najít.
Proč musím vyplnit prohlášení k nákupu vybraných chemikálií?