Vše o nákupu

Doprava a platba

Jak je to s placením?

Letos jsme rozšířili škálu platebních možností. Platby předem můžete realizovat buď prostřednictvím platebních karet nebo pomocí bankovních tlačítek přes platební bránu

Ještě jste u nás nenakupovali? Pošleme Vám zálohovou fakturu a poprosíme o zaplacení předem anebo vám zboží pošleme na dobírku (doběrečné činí 25 Kč bez DPH). Nebo můžete zvolit platbu on-line nebo kartou a máte to vyřešené hned.

Našim věrným zákazníkům zasíláme ihned po expedici zboží z našeho skladu fakturu (obvykle se čtrnáctidenní dobou splatnosti), a to buď poštou nebo po předchozí dohodě e-mailem.

Manipulační poplatek

Od 1. 5. 2020 jsme upravili výši hranice pro platbu poplatku za dopravu. Poplatek za dopravu zboží, kterou už dlouho držíme nejnižší v oboru, zůstává beze změny.

Zásilku Vám dovezeme zdarma, pokud Vaše objednávka přesáhne 2 000 Kč bez DPH. Objednáte-li si zboží za méně než 2 000 Kč, připočteme za dopravu 95 Kč bez DPH. Tento poplatek účtujeme jen jednou, i kdybychom zboží z jedné objednávky dodali ve více samostatných balíčcích. 

Zároveň jsme sjednotili nastavení poplatků pro osobní odběr v Zásilkovně. I pro něj nově platí stejné cenové podmínky jako pro běžný rozvoz - 95 Kč bez DPH za dopravu jedné zásilky na vámi vybranou Zásilkovnu.

Kdy a jak expedujeme

Zboží expedujeme z našeho skladu v Hostivaři přepravní službou Toptrans nebo vlastní autodopravou. Zboží na adresy v Praze rozvážíme každý všední den vlastní autodopravou. Pro jiné destinace využíváme služby dopravní společnosti Toptrans. 

Svou objednávku si také můžete nechat poslat do Zásilkovny (objednávky s limitovanou vahou, do Zásilkoven rovněž nerozvážíme chemikálie a nedoporučujeme si tam nechat posílat sklo).

Svoje nákupy si také můžete po předchozí domluvě (tel. 603 528 937) a bez poplatku osobně vyzvednout ve výdejním místě na naší adrese (U Pekáren 1645/1, Praha 10) v době od 9:00 - 16:00 hodin. 

Zboží skladem

Zboží, které máme skladem, expedujeme téměř okamžitě po zpracování objednávky. O jeho doručení vás budeme my nebo zásilková společnost včas informovat e-mailem i sms zprávou.

Zboží, které skladem nemáme

U každé položky uvádíme její typickou dodací lhůtu. Jakmile pro vás zboží objednáme u našeho dodavatele, který nám potvrdí termín jejího dodání, aktualizujeme tuto informaci ve vašem uživatelském profilu v záložce "Objednávky".

Dílčí dodávky a možnost dodání všech položek objednávky najednou

Často se stává, že je objednávka kombinací zboží skladem a toho, které skladem nemáme. V takovém případě postupuje tak, že vám co nejdříve dodáme zboží, které máme skladem, abychom vás zbytečně nebrzdili v práci, a následně dodáváme zboží tak, jak jej dostáváme od našich dodavatelů.

Pokud si přejete dodat zboží najednou, pak jednoduše v košíku v záložce "Doprava a platba" v sekci "Informace" preferujte možnost "dodání všech položek objednávky najednou". 

Dopravné ve speciálních případech

Některé chemické látky je nutné převážet za speciálních podmínek, které přepravu bohužel prodražují. V takovém případě se s vámi předem domluvíme na výši těchto nákladů.

Objednáte-li si více jak 1 l Diethyletheru, jsme nuceni účtovat dodatečný poplatek za dopravu z důvodu vysoké hořlavosti této látky. Pro podrobnější informace nás prosím kontaktujte. 

Zpětný odběr elektrospotřebičů a akumulátorů

Naše společnost je zapojena v kolektivním systému sběru elektroodpadu REMA. Pro informace o odběrných místech nebo objednání svozu navštivte web www.rema.cloud. Pokud jste od nás zakoupili přístroje s bateriemi či akumulátory, podívejte se na podrobné informace o zpětném odběru vysloužilých baterií/akumulátorů.